NOTEIKUMI

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

DISTANCES  LĪGUMS

Šis līgums tiek slēgts starp interneta tirdzniecības vietnes www.buduart.lv   īpašnieku SIA  FUNADI,  reģistrācijas Nr. 40103632796,  juridiskā adrese:  Alekša iela 8 - 6, Rīga, LV- 1005, Latvija (turpmāk tekstā – Pārdevējs), un Pircēju, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.buduart.lv  interneta tirdzniecības vietnē. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.buduart.lv interneta tirdzniecības vietnē. Šis Distances līgums neattiecas uz pirkumiem, ko Pircējs veicis mazumtirdzniecības vietās.

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.


PIEGĀDES UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus.  Apmaksu par preci Pircējs veic interneta veikalā www.buduart.lv ar kredītkarti (MasterCard, Visa, Maestro, Visa Electron) vai izmantojot Internetbanku. 

Pārdevējs nodrošina preču izsūtīšanu 2 -10 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci. Piegāde - 1 līdz 3 dienu laikā Latvijā un Baltijas valstīs, kopš izsūtīšanas brīža. Citur pasaulē piegādes ilgums parasti ir līdz 14 darba dienu laikā. 

Pircējs pasūta, pērk un apmaksā, bet Pārdevējs izgatavo, piegādā un pārdod somas, makus, rotas (turpmāk Preces), saskaņā ar šī līguma noteikumiem (turpmāk tekstā saukts Līgums).

Pircējs pasūta Preces, aizpildot attiecīgu pasūtījuma formu Pārdevēja mājas lapā www.buduart.lv. Veicot pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un savu kontaktinformāciju un nospiežot uz lauka „Pasūtīt“. Par jebkurām izmaiņām vai pasūtījuma atcelšanu, Pircējs apņemas ziņot Pārdevējam ne vēlāk kā 24 stundu laikā no pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas brīža, rakstot e-pastu uz [email protected]. Pircējs ir atbildīgs par pareizu datu uzrādīšanu, pretējā gadījumā Preces piegāde netiek garantēta. Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu Pārdevējam noslēgt šo Distances līgumu par pasūtītātās Preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto Preci par norādīto cenu. Personas dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajai personai, izņemot SIA Omniva Latvija, pasūtījuma piegādes nodrošināšanai.

Pārdevējs veic Preces piegādi Pircēja norādītajā adresē Latvijā, un ārpus Latvijas - saskaņā ar noteiktajiem tarifiem. Pircējs sūtīšanas izdevumu un Preču apmaksu veic kopā, pirms apstiprinājuma saņemšanas un Preču piegādes no Pārdevēja. Piegādes cena, ja tāda ir norādīta, tiek iekļauta rēķinā.

Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī, bet pasūtījumu komplektēšanu Pārdevējs veic: katru dienu no plkst. 10.00 līdz 17.00. Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu e-pasta veidā. Pasūtījuma izgatavošana un komplektēšana tiek uzsākta brīdī, kad nauda ir ieskaitīta Pārdevēja kontā.


ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam, to nosūtot izmantojot to pašu sūtīšanas veidu kā saņemot preci un tieši tādā pašā stāvoklī un oriģinālā iepakojumā, kādā prece saņemta.  Omniva pakomāta atgriešanas adrese: Kr.Valdemāra iela 112 RIMI pakomāts (9939), Rīga, Latvija.  Precei ir jābūt tieši tādā pašā stāvoklī, kāda tā bija saņemšanas brīdī - nedrīkst būt lietota, nēsāta vai pakļauta kādai citai mehāniskai ietekmei. Visus atpakaļ sūtīšanas izdevumus sedz klients, kā arī uzņemas pilnu atbildību par preci laikā, kamēr tā tiek sūtīta atpakaļ.

Saņemot atpakaļ atgriezto preci, mēs veicam tās novērtējumu vai tā nav bojāta, saplēsta, nēsāta, mazgāta vai kā savādāk deformēta. Ja atgrieztā prece ir tieši tādā pašā stāvoklī, kāda bija izsūtīšanas brīdī tad mēs veicam naudas atgriešanu par summu kādu prece tika iegādāta. Naudas pārskaitījumu atpakaļ Jūsu kontā veicam 10 (desmit) darba dienu laikā no brīža, kad esam saņēmuši atgriezto preci. Ja pasūtījums tika apmaksāts ar dāvanu karti, Jums tiks piešķirta jauna dāvanu karte ar summu, kāda Jums bija, kā arī tiks atgriezta piemaksātā summa, ja tāda ir bijusi 10 (desmit) darba dienu laikā. Nauda par sūtīšanu netiek atgriezta. Individuālos pasūtījumus mēs nepieņemam atpakaļ un neatmaksājam to vērtību.

Ja vēlaties atgriezt preci, kura iegāde Jums nodrošināja dāvanas saņemšanu (piemēram, saņēmāt dāvanu par noteiktu pirkuma summu vai noteikta produkta iegādi), Jums jāatgriež arī saņemtā dāvana. Ja izvēlējāties neatgriezt dāvanu, tās vērtība tiks atskaitīta no atgrieztās summas.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītātās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ vai ir lietotas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc Individuāla pasūtījuma;

Par Individuālu pasūtījumu tiek uzskatītas pasūtītās preces, kas nav pieejamas pārdošanā mājas lapā - ja individuāli tiek izvēlēta, saskaņota ādas krāsa vai dekors, ādas un dekora salikums, ja tiek mainīts izmērs vai veiktas jebkādas citas izmaiņas. 

Individuāls pasūtījums tiek uzskatīts par saskaņotu un pieņemtu, kad Pircējs ir veicis pilnu apmaksu par izvēlēto preci. Pēc apmaksas veikšanas tiek uzsākta Preces izgatavošana un izmaiņas vairs nav iespējams veikt.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.


PRECES  KOPŠANA  UN  GLABĀŠANA

BUDUART izstrādājumi ir izgatavoti no ādas, kas ir dabīgs materiāls un jāņem vērā, ka tas pakļaujas berzei un skrāpējumiem, kas ir uzskatāms par dabīgu nolietojumu, nēsājot preci.

  • Somas un makus iesakām ik pa laikam nopūst ar bezkrāsas, caurspīdīgu mitrumu atgrūdošu aizsarglīdzekli.
  •  Jāizvairās no izstrādājumu saskares ar jebkuru šķidrumu ( ūdens, dzērieni, mazgāšanas līdzekļi, krēmi u.c.).
  • Buduart radītajām rotām nepieļaut ilgstošu saskari, atrašanos ūdenī un tiešos saules staros.
  • Buduart radītās rotas uzglabāt sausā, tumšā vietā. Auskarus uzglabāt to oriģinālajā iepakojumā. Uzglabājot, svarīgi pievērst uzmanību, lai ādas daļa auskariem un rokassprādzēm stāv brīvi, nav piespiesta, saspiesta, saburzīta.
  • Rotaslietu apsudrabotajām un apzeltītajām detaļām izmantot rotu tīrīšanai paredzētu lupatiņu un tās uzspodrināt pēc katras nēsāšanas, tīrīt pēc nepieciešamības vai ilgākas neizmantošanas, tas ļaus saglabāt detaļu sākotnējo spīdumu.
  • Auskari ar angļu tipa aizdari ir nofiksējušies, ja ir bijis dzirdams klikšķis. Ja auskars ir deformēts un nenofiksējas, tad aizdares kājiņu, kas liekama auss ļipiņas caurumiņā, viegli ar pirkstu pabīdiet uz augšu, līdz taisot ciet aizdare atkal nofiksējas. 
  • Apzeltītajām rotām krāsas maiņa netiek uzskatīta par ražošanas defektu, visbiežāk tas notiek mitra gaisa ietekmē un no ilgstošas rotu neizmantošanas. Lai to novērstu, izmantojiet augstāk minēto lupatiņu rotu metāla detaļu tīrīšanai.
Par BUDUART ādas izstrādājumu tīrīšanu droši sazināties ar mums, sniegsim konsultāciju vai, pēc nepieciešamības, ir iespēja to uzticēt mums.

GARANTIJA

Katram BUDUART izstrādājumam uzņēmums dod divu gadu garantiju no preces pirkšanas datuma, ja tiek ievēroti  augstāk minētie kopšanas un glabāšanas noteikumi. Ar šādu garantiju, izstrādājums tiks salabots bez maksas vai arī pēc BUDUART sprieduma – aizstāts ar jaunu identisku vai citu summas vērtībā līdzvērtīgu izstrādājumu. BUDUART nedod garantiju izstrādājumiem, kuri pēc BDUUART sprieduma tikuši bojāti, nepareizas, paviršas lietošanas rezultātā vai pircēja pašrocīgi veikta remonta neveiksmīga iznākuma dēļ.

KRĀSAS 

Mēs esam centušies pēc iespējas precīzāk attēlot mājas lapā piedāvāto produktu krāsas. Neskatoties uz to, krāsas, ko Jūs redzat būs atkarīgas arī no Jūsu elektroniskās ierīces izšķirtspējas, tādēļ nevaram garantēt,  ka Jūsu ierīcē attēlotās krāsas būs precīzas realitātē esošajam produktam.

AUTORTIESĪBAS

Visa tekstuālā informācija un grafiskie attēli, kuri atrodas mājas lapā www.buduart.lv , ir  SIA Funadi īpašums.

Mājas lapā www.buduart.lv esošo materiālu pārpublicēšana, jebkāda veida attēlošana, izplatīšana, tai skaitā, arī tulkotā veidā, ir pieļaujama tikai ar SIA Funadi rakstisku atļauju. Informācijas pārpublicēšanas gadījumā lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu: shop@buduart.lv

DATU APSTRĀDE

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Pircējs tiek informēts, ka Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt šī Līguma noteikumus.


STRĪDU  RISINĀŠANAS  NOTEIKUMI

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected]
Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process   

- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:   www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

 

PRIVĀTUMA  POLITIKA

Šī privātuma politika informē par privātuma praksi un personas datu apstrādes principiem saistībā ar www.buduart.lv mājas lapu un pakalpojumiem. Lai sazinātos saistībā ar datu apstrādes jautājumiem, lūdzu rakstiet e-pastu uz shop@buduart.lv

KĀDU  INFORMĀCIJU IEGŪSTAM ?

Mēs iegūstam tādus personas datus, ko jūs mums brīvprātīgi sniedzat ar e-pasta starpniecību, aizpildot tīmeklī bāzētās anketas un citā tiešā saziņā ar jums.

Iesniedzot pasūtījumu, jums jānorāda vārds, uzvārds, kontaktinformācija, piegādes adrese, ērtākais piegādes paku skapis un cita informācija kuru jūs vēlaties sniegt.

KĀ  IZMANTOJAM  IEGŪTOS  PERSONAS  DATUS ?

Mēs varam izmantot iegūtos personas datus, lai

  • sniegtu jums jūsu pieprasītos pakalpojumus un informāciju,
  • apstrādātu jūsu pasūtījumus un noformētu nepieciešamos dokumentus,
  • sniegtu jums efektīvu klientu atbalstu,
  • palīdzētu novērst apdraudējumu vai krāpnieciskas darbības,
  • nosūtītu jums informatīvus ziņojumus, ja esat nepārprotami piekrituši tādus saņemt,
  • ievērotu normatīvo aktu prasības.

Mēs varam nodot jūsu informāciju trešajām personām, lai ievērotu normatīvo aktu prasības, sadarbotos ar uzraudzības iestādēm, palīdzētu novērstu noziedzīgas darbības un aizsargātu mūsu, jūsu un citu personu likumīgās tiesības.

KĀ  AIZSARGĀJAM  PERSONAS  DATUS ?

Jūsu personas datu aizsardzībai mēs izmantojam dažādus tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus. Jūsu personas dati ir pieejami ierobežotam cilvēku skaitam, tikai pilnvarotām personām.


CIK  ILGI GLABĀJAM  PERSONAS DATUS ?

Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik ilgi tie ir mums nepieciešami atbilstoši to ieguves mērķim un kā to pieļauj vai nosaka normatīvo aktu prasības.

KĀ IZMANTOJAM SĪKDATNES ?

Sīkdatnes ir nelielas teksta datnes, ko jūsu apmeklētās mājas lapas saglabā jūsu datorā. Tās tiek izmantotas, lai nodrošinātu mājas lapas darbību, kā arī lai sniegtu informāciju vietnes īpašniekiem.

Šī mājas lapa var iestatīt sekojošas sīkdatnes:

  • Funkcionālās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai jūs spētu pārvietoties mājas lapā un lietot tās funkcijas. Bez šim sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt jūsu pieprasītos pakalpojumus, piemēram, preču groza funkcionalitāti.
  • Google Analytics sīkdatnes. Šīs sīkdatnes lieto, lai iegūtu mūsu mājas lapas apmeklējuma statistiku. Mēs lietojam šo informāciju, lai uzlabotu vietnes darbību un reklāmas pasākumus.
  • Mērķētas reklāmas rīku sīkdatnes. Šīs sīkdatnes lieto, lai paaugstinātu reklāmas efektivitāti un rādītu reklāmas, kas, visticamāk, jūs interesēs visvairāk.
  • Trešās puses pakalpojumu sniedzēja sīkdatnes. Sīkdatnes var iestatīt šādi šajā mājas lapā lietotie trešo pušu pakalpojumi: Facebook poga "Patīk", YouTube video. Dažas no šīm sīkdatnēm var tikt izmantotas, lai sekotu līdzi jūsu darbībām citās mājas lapās, un mēs tās nevaram kontrolēt, jo šīs sīkdatnes nav iestatījusi mūsu mājas lapa.

KĀ  ATTEIKTIES NO SĪKDATNĒM ?

Lai atteiktos no sīkdatņu saņemšanas, jūs varat izmantojot privātās pārlūkošanas režīmu, kuru nodrošina lielākā daļa pārlūkprogrammu (privāts logs, inkognito logs vai InPrivate logs). Jebkādas sīkdatnes, kas tiek izveidotas, darbojoties privātās pārlūkošanas režīmā, tiek dzēstas, tiklīdz jūs aizverat visus pārlūka logus.

Lai atteiktos no mērķētas reklāmas rādīšanai nepieciešamās informācijas iegūšanas un lietošanas, jūs varat izmantot bezmaksas rīku Your Online Choices vai YourAdChoices.

JŪSU TIESĪBAS SAISTĪBĀ  AR  JŪSU PERSONAS DATIEM

Ja jūs esat datu subjekts saskaņā ar ES VDAR (piemēram, jūs esat ES pilsonis un sniedzat mums savus personas datus), jums ir turpmāk minētās tiesības saistībā ar saviem personas datiem:

  • Tiesības piekļūt informācijai. Jums ir tiesības saņemt informāciju par to, kāpēc un kā tiek apstrādāti jūsu personas dati. Jums ir tiesības bez maksas saņemt mūsu rīcībā esošo jūsu personas datu kopiju plaši izmantotā elektroniskā formātā.
  • Tiesības labot. Jums ir tiesības panākt neprecīzu vai nepilnīgu personas datu labošanu vai papildināšanu bez nepamatotas kavēšanās.
  • Tiesības „tikt aizmirstam”. Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei un panākt savu personas datu dzēšanu bez nepamatotas kavēšanās, tiklīdz dati vairs nav nepieciešami, lai sniegtu jūsu pieprasītos pakalpojumus un ievērotu normatīvo aktu prasības.
  • Tiesības ierobežot apstrādi. Jums ir tiesības panākt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja jūs iebilstat pret to un mums nav leģitīmu pamatu turpināt apstrādi, ja jūs apstrīdat datu precizitāti, ja apstrāde ir pretlikumīga vai ja jūs pieprasāt celt, īstenot vai aizstāvēt likumīgas prasības.
  • Tiesības iebilst. Jums ir tiesības jebkurā brīdī iebilst pret datu apstrādi, ja vien tas nav nepieciešams sabiedrības interesēs veicamam uzdevumam vai apstrādei nepastāv neapstrīdami likumīgs pamats.
  • Citas tiesības saskaņā ar VDAR. Vairāk informācijas skatiet, apmeklējot ES datu aizsardzībai veltīto mājas lapu.

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.